Monday 14 November 2011

tugasan baru~~PBL(prezi)

hari ini saya dapt tugasan baru~~~problem based learning(PBL)... berbeza dengan pembelajaran PBL yang lepas yeaa.. klau lepas kami hanya meyelesaikan senario masalah itu dalam masa 3jam iaitu waktu kelas, tugasan PBL pada kali ini memakan masa agak lama.. kami diberi masa 4 hari untuk menyelesaikan tugasan ini...

nak tau apa tugasan yea???? hehehe.. amat menarik gakkk laa.. tajuknya SAYA, TEKNOLOGI DAN MEDIA.. saya diberi satu senario masalah iaitu budaya pembelajaran sentiasa berubah-ubah. Guru dan pendidik harus merubah pengalaman bilik darjah dengan meningkatkan teknologi dan media dalam P&P.. bagaimanakaa anda merancang pengajaran anda di dalam kelas kelak dalam mengintegrasikan teknologi dan media. Dr nurul meminta kami menggunakan prezi... prezi???? 1st time saya dgr nama website nie... huahua..

Jadi...... saya kena rajin kn diri meng---->explore camne nk buat prezi nie.. jom kita ber--- prezi my klasmate=)))

No comments:

Post a Comment